Hamas'tan İsrail Gazetesine Yalanlama

  • GİRİŞ09.10.2018 22:11:21
  • GÜNCELLEME09.10.2018 22:11:21
Hamas'tan İsrail Gazetesine Yalanlama

Rasthaber - Hamas, İsrail gazetesinin ''Yahya es-Sinwar bizimle ropörtaj yaptı'' iddialarını yalanlayan bir açıklama yayımladı.

Geçen Perşembe günü, İsrail gazetesi Yedioth Ahronoth Hamas liderlerinden Yahya es-Sinwar'ın İsrail medyasına konuştuğunu açıkladı.

Yedioth Ahronoth, hem kendi gazetesinde hem de La Repubblica'da yayınlanmak üzere el-Sinwar'la gerçekleştirildiğini iddia ettiği ve Hamas liderinin görüşmeden önce kendisine bu durumun bildirildiğini ima eden röportajla hafta boyunca övündü.

Bahsi geçen konunun şüpheli ve belirsiz bir hal almasının ardından Hamas, resmi bir basın açıklamasıyla İtalyan gazeteci Francesca Borri ile Yedioth Ahronoth için röportaj gerçekleştirildiğini reddetti.

Hamas, "İsrail gazetesi, röportajın içeriğinin bir kısmını sanki onunla yapılmış gibi görünmeye itti ve değiştirdi" dedi.

Hamas ayrıca, röportajın, gazeteci La Repubblica'nın gazetesinin talebi üzerine yapıldığını ve İsrailli bir gazeteci ortamda olmadığından emin olunduktan sonra başlandığını da ekledi.

Bu habere ilk yorum yapan sen ol

Rasthaber Mobil Sayfa Banner'i Kapat

Sondakika Gelişmelerinden Haberdar Olun