İran-Kuveyt Gerilimi: 4 İranlı Gözaltına Alındı

İran Dışişleri Bakanı Abbas Irakçi, Kuveyt tarafından ‘Kuveyt topraklarına sızma girişiminde bulunmak’ suçlamasıyla gözaltına alınan dört İran vatandaşının derhal serbest bırakılmasını talep etti.

İran Dışişleri Bakanı Abbas Irakçi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Kuveyt’in İran’a ait bir tekneye yasa dışı şekilde saldırdığını ve Körfez’de 4 İran vatandaşını gözaltına aldığını duyurdu.

Olayın, ABD’nin İran’a saldırılarında kullandığı bir ada yakınlarında gerçekleştiğini iddia ederek Kuveyt’in eylemini ‘yasa dışı’ olarak nitelendirdi ve İran’ın karşılık verme hakkını saklı tuttuğunu belirtti.

Bu Haberi Paylaş
Yorum Bırakın