İran, Dünya Kupası’ndaki Kısıtlamalar Nedeniyle FIFA’ya Şikayette Bulunacak

İran Futbol Federasyonu’nun, 2026 FIFA Dünya Kupası sırasında milli takıma uygulanan kısıtlamalar nedeniyle FIFA nezdinde girişimde bulunmaya hazırlandığı bildirildi.
İran basınında yer alan haberlere göre, takımın ABD’deki turnuva sürecinde karşılaştığı seyahat ve organizasyon kısıtlamaları Tahran yönetiminin tepkisini çekti.
İran Milli Takımı, G Grubu’ndaki ilk iki maçını Los Angeles’taki SoFi Stadyumu’nda oynarken, ABD’de kalmak yerine Meksika’nın Tijuana kentindeki kamp merkezinden maçlara gidip geldi. Takımın bazı görevlileri ve federasyon yetkililerinin ise ABD’ye girişine izin verilmediği belirtildi.

ABD’li yetkililer, İran kafilesine yönelik uygulamaların güvenlik değerlendirmeleri kapsamında sürdürüldüğünü ve bazı kısıtlamaların hafifletilmesine yönelik görüşmelerin devam ettiğini açıkladı.

Belçika ile golsüz beraberlik

İran Teknik Direktörü Emir Galenoi, turnuva boyunca yaptığı açıklamalarda takımın diğer ülkelere uygulanmayan zorluklarla karşı karşıya kaldığını savunmuştu.
Bu Haberi Paylaş
Yorum Bırakın